7 תשובות
למתחילים זה קשה.
אבל בתכלס, אם משווים את זה לאנשים שבכושר, זה כלום.

אבל כן זה בסדר גמור
שואל השאלה:
מתחילים:)
לפי דעתי סתם מציע תוריד את המתיחות
לחמש דקות אבל שוב אם זה כוח שאתה עושה תיהיה חייב לפרק את השרירים לקבוצות ולבנות לכול קבוצת שריר תרגילים שמובדדים אותם וכל יום תעבוד על קבוצה אחרת כי אם תעבוד יותר מידי יום אחרי יום על ניידים בוא נגיד תוכל להיפצע ולפגוע בשריר
שואל השאלה:
אני בת , ואני עושה סרטונים מהיטיוב שהם פחות על בניית שרירים והעלת מסה בידיים וכאלה , זה יותר בשביל להיכנס לכושר
שואל השאלה:
זה אימון ממש קשה שעובד בעיקר על הבטן
זה אםילו פחות מידי
לא זה מעולה