4 תשובות
איזה חוזה את צריכה ברב קו צבור או חופשי חודשי?
לא צריך רב קו היום

את יכולה כבר לשלם ישירות באשראי או בטלפון באפליקציית hop-on
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי אשראי
אנונימית
שואל השאלה:
ואני צריכה חופשי חודשי
אנונימית