4 תשובות
זה נשמע כאילו הוא לא בעניין. הוא סתם מתרץ תירוצים מפגרים
תשאלי אם הוא בסדר ואם הוא רוצה לדבר על מה שעובר עליו.
שואל השאלה:
^^ למה אתה חושב ככה אפשר להבין?...
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם כדאי לי לחכות כמה ימים ואז לשלוח לו היי, שוב
או לחכות שישלח לי ואם לא ישלח כנראה שלא בעניין ואעזוב אותו...
אנונימית
באותו הנושא: