4 תשובות
אם אין לה תסמינים אז אין סיכוי שהיא חולה
יש סיכוי שהיא נדבקה כי הסימפטומים מופיעים רק אחרי זמן
יכול מאוד להיות שהיא נשאית של הנגיף אבל לא פיתחה את המחלה עצמה אז עדיף שהיא לא תתקרב למי שהסיכון או מבוגר
אין לדעת, אם היא במגע עם הרבה אנשים יכול להיות שהיא נדבקה בנגיף ושעדיין לא הופיעו לה תסמינים או שהיא רק נשאית.
בכל אופן לרוב האנשים לא נשקפת סכנה ממשית מהנגיף הזה, הסכנה היא להדביק.