8 תשובות
אני חושבת שגם וגם.
עברית- לא יודעץ כזה מה הסגנון- רן דנקר, שלמה ארצי, אביב גפן, גיא ויהל...
אנגלית- קאנטרי, רוק, פופ ועוד (טוונטי ואן פיילוטס, ביטלס, קווין, ואנס ג'וי, כריסטינה פרי, דיוויד בואי...)
אנגלית אך טרק
אנגלית
אריאנה / בילי וכאלה
די בייסיק /:
אנגלית, ואני שומעת כל מיני: פינק, ביטיאס, אבריל, קשה, קסקדה, אין לי סגנון ספציפי, אני די פתוחה להכל.
בדרך כלל אנגלית (אבל יש גם כמה ישראליים)
סגנון רוק ומטאל בעיקר
ובקושי זמרים, יותר להקות, כמו פינק פלויד, לינקין פארק, סאם 41, סונטה ארקטיקה, נייטוויש, אוונסנס
אנגלית הרוב שירים עצובים
גם באנגלית וגם בעברית

כרגע אלה :
peter gabriel - big time
https://youtu.be/pbal9cchqac?list=rdc_l-s-0gc4i
יוצר ענק, מוזיקאי מבריק,בעברו בלהקת ג'נסיס
כל האלבום הזה(so) הוא בית-ספר ל-סאונד
הפקה מוזיקלית מדהימה עם סאונדים מאוד מיוחדים
עבודה מדהימה גם של המפיק המוזיקלי וגם של טכנאי הסאונד ברמת הביצועים
חיים משה - לינדה
https://youtu.be/wcmtd2htgzk
חיים משה מגדולי הזמרים של המוזיקה הים תיכונית/מזרחית
שירים שישר נכנסים ללב
להקת פיקוד מרכז - שומר החומות
https://youtu.be/ps2rl8q3epg
השירים הישנים החזקים!!