5 תשובות
כן, קל שמתחלקים בבגדים
קיצר טומבוי

למה לא
תלוי בהרבה דברים
לדעתי זה חמוד אז בטח
אני סוג של ככה ויש לי חבר.
אני לרוב שמה בגדים רחבים והרבה פעמים לוקחת לאח שלי חולצות כי אני פשוט אוהבת את הגזרה. מכנסיים של בנים פחות, בגלל שהמידות שלהם לפעמים ממש ענקיות והגזרה לא הכי מחמיאה אבל רוב הזמן כן לובשת רחב.
אני כן חושבת שאני מאוד נשית ונשיות לאו דווקא באה לידי ביטוי בלבוש. אבל אני כן שמה תכשיטים נגיד שהם לפעמים מאוד "נשיים", מתאפרת קצת ומחליפה צבעים בשיער כל הזמן.
בכל מקרה אני לא חושבת שזה בכלל משנה אם יצאו איתך או לא, קודם כל תעשי מה שאת אוהבת ורוצה ומי שיאהב אותך כמו שאת תדעי שהוא צריך להישאר בחיים שלך כי הוא לא מנסה לשנות אותך.