6 תשובות
הרבה
מחזק את מרקוס און (:
מוריד ברמה שאני לא רוצה קשר איתה.
שתעשה מה שבא לה... זה פשוט הופך להיות תחרותי ואני לא אוהב להתחרות על לב של אישה אז הייתי לוקח צעד אחורה בבאסה... אבל בעקרון בטוח שיש כאלה שזה מדליק אותם ומאתגר אותם.
קצת, אבל זה כן טוב באיזושהי מידה כי תמיד יהיה על מה לדבר
לעומת עם בנות אחרות ביישניות כשאין על מה לדבר ואז יש שקט כזה מביך