3 תשובות
זה ממש לגיטימי שנפגעת ואמא שלך לא צריכה להתנהג ככה את הבת שלה ותאמרי לה על זה.
יכול להיות שהיא לא שמה לב אבל עדיין תסבירי לה בכדי שתשים לב לכך לפעמים הבאות
יכול להיות שהיא לא שמה לב אבל עדיין תסבירי לה בכדי שתשים לב לכך לפעמים הבאות
הגיוני שנפגעת אבל את יודעת שזו לא את המצפון שלך נקי ואם אמא שלך חושבת ככה אל תנסי להוכיח שום דבר פשוט תעני לה שזו לא את ואם לא יאמינו לך זו לו הבעיה שלך אבל קצת מעצבן אותי שאישה בוגרת מדברת ככה ובמיוחד לילדה שלה אבל אי אפשר לתקן את כל העולם מה נעשה
שואל השאלה:
היא בכללי מתנהגת אליי כמו אל חרא היא והבן זוג שלה
היא בכללי מתנהגת אליי כמו אל חרא היא והבן זוג שלה
אנונימית
באותו הנושא: