3 תשובות
אדומים הם חדשים, לבנים הם צלקת
לבנים זה בדרכ ישנים או שהם מהרזיה ואדומים זה חדשים/מהשמנה/גדילה
לבנים הם לא מהרזייה, כל סימני מתיחה הם מזה שהעור נמתח. כלומר כשהגוף גדל בצורה כלשהי בתקופת זמן מהירה, עלייה במשקל או בגובה
באותו הנושא: