4 תשובות
איכ
השאלה היחידה שאני אף פעם לא עושה במבחנים זה טריגו ואני כיתה י
השאלה היחידה שאני אף פעם לא עושה במבחנים זה טריגו ואני כיתה י
אני אשמח לעזור לך, אך אינני רשום לרשתות חברתיות. את יכולה להעלות תמונה לאתר שנמצא בקישור למטה, לאחר שתעלי את התמונה תקבלי קישור לשיתוף התמונה, פרסמי אותו פה ואשמח לעזור.
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
הנה תודה
הנה תודה
קישורים מצורפים:
איזה סעיף לא הצלחת לפתור ?
באותו הנושא: