6 תשובות
הכל מדהים
תגידי לו יותר טוב לי מאשר ממה שהייה לי איתך זה בטוח
אני לא הייתי עונה, למה את צריכה להראות לו שטוב לך? מה זה משנה? הוא כבר לא חלק מהחיים שלך, את צריכה להמשיך הלאה וליהנות עם החבר שלך מבלי להרגיש צורך להוכיח משהו לבן אדם שכבר לא נמצא אתך. בהצלחה
פשוט תכתבי הכל טוב
תעקצי אותו תגידי לא יכול להיות טוב יותר
לא רע