9 תשובות
מה
אם לא נעים לך פשוט תחסמי מה הבעיה
איזה הגזמה ממדבר לאנס
פשוט אם את לא סומכת עליו אל תדברי ואם יש הפרש לא חוקי אז עדיף שלא..
זה רק סטיפס הוא לא יבוא אלייך הביתה
אם את רוצה להפסיק את השיחה את יכולה לחסום אותו או לדווח
בת כמה את?
ותקשיבי..זה איטרנט אי אפשר לסמוך על כל אחד
דברי איתו כמה ימים תראי את הכיוונים שלו
בשביל לדעת שהוא בן אדם אמיתי אפשר לעשות שיחת וידאו, אבל ארבע שנים זה הבדל גדול גם אם כל מה שהוא אומר נכון
שואל השאלה:
אני לא אגיד בת כמה אני ובן כמה הוא כדאי שלא יחשוד , מה שכן אני לא מתחת ל15
אנונימית
תוותרי על קשר
זה לא נשמע ככה
אם זה מטריד אותך תגידי לו שאת לא מעוניינת אני באמת לא מבין מה הקטע של המשחקעם הילדותיים האלו