5 תשובות
חחח וואי גם אני זה נורא אני גם שונאת שאנשים נושמים חזק לידי בקיצור אני שונאת אנשים
מזדהה לגמרי!
אני יכולה להתחרפן מזה
וואי כל כך !! זה מחרפן את השכל
ממש חא מוזר..
אם אני לא טועה יש לזה שם
נראלי קוראים לזה מיזופניה
אנונימית
גם לי יש את זה
קוראים לזה מיסופוניה
אני באמת יכולה להתחרפן מצלילים קטנים כאלה