4 תשובות
הפסיקו את הלמידה המקוונת רק בחטיבה ויסודי ועכשיו החזירו את זה לתיכונים תמיד היה
לא יודעת אבל אני בחטיבה ויש לנו עדיין לימודים מקוונים..
אנונימית
לא לא לומדים אם את בזמן הבגריות אז ידחו את זה לחופש הגדול לצערינו אבל אני בחיטיבת בניין ואמרו שלא
כן. לא יודעת על חטיבות ביניים, נראה לי שלא.
FML