10 תשובות
סתם מלחיצים את הציבור.
למה אמרו משהו חריג בחדשות עכשיו? או שזה כרגיל?
או שדיברת בכללי על חדשות?
אנונימית
נלחץ משל עכשיו ספציפית או בתקופת הקורונה? כן זה מלחיץ אבל אני מעדיפה להתעדכן מה המצב מאשר להיות מבוהלת מחוסר ודאות.
לא הם סתם מלחיצים
ובדיוק בגלל זה אני לא רואה חדשות.
עדיף להיות חסרת וודאות ומאושרת, מאשר לחיות בפחד.
שואל השאלה:
בכיר במשרד הבריאות אמר שכנראה ימותו אלפים בישראל וזה בלתי נמנע
אנונימי
שואל השאלה:
והוסיפו שגם בריאים והצעירים מתחילים למות
אנונימי
שואל השאלה
לטובתך אל תראה חדשות.
תשמע מוזיקה