5 תשובות
אי אפשר להוריד שומן רק במקום אחד בגוף, צריך להוריד באחוזי שומן של כל הגוף
מבחינה גנטית יש אנשים שמצטבר להם שומן יותר באזור אחד בגוף
כדי להוריד באחוזי שומן צריך לשמור על מאזן קלורי שלילי משמע לאכול פחות ממה שאת מוציאה,לבצע פעילות גופנית 3 פעמים בשבוע (מומלץ אימוני כוח) ולישון שינה טובה של לפחות 8 שעות

ממליצה לך לראות את הערוץ הזה, שני ח'ברה תותחים שמסבירים על הכל וגם בעברית :)



בהצלחה :)
^מחזק.
רק אוסיף שזה לא חייב להיות 3 אימונים בשבוע וכל אימון למטרתו. את קרוב לוודאי לא צריך יותר מ3 אימונים בשבוע, בטח לא אם אין לך מטרה ספציפית יותר מאשר רק להוריד שומן.(אני מקווה שתעשי אימוני אנאירובי ולא רק תרוצי בתהליך החיטוב, אפשר להבין שאת כבר רזה שטיפלה מצטבר לה שומן בבטן. לפחות אל תגזימי)

אם זה לא אימוני כח אין באמת חיוב של 3 אימונים בשבוע. הרי אירובי זה רק כלי עזר לשרוף קצת יותר קלוריות, זה הכל. תזונה זה שם המשחק.
אנונימי^
ממש לא התבלבל.
אם זה רק הקלוריות אפשר פשוט לאכול טיפה פחות.(כמובן לא צריך להיות בגרעון גדול מדי)

אה ומסת שריר גבוהה יותר תשרוף יותר קלוריות בסופו של יום ( ;
תאיר את עיניי.
המטרה של חיטוב היא להוריד אחוזי שומן.
אירובי זה כלי אבל בלי תזונה במקום הוא כנראה לא שווה יותר מדי.(אם תאכל 3000 קלוריות ותעשה חצי שעה אירובי כל יום כנראה לא תגיע לשום מקום)