התחברות
הרשמה
מה אתם חושבים על כיתות תקשורת בבתי ספר רגילים שזה כיתות לאוטסיטים בתפקוד גבוה
22 במרץ 2020, 10:23
כיתה
אוטיזם
2 תשובות
אחלה דבר, זה מותאם להם ויכול מאוד לעזור.
נ
ניסו הזגג(ית)
זה יכול לעזור.
אני הייתי בכתה רגילה והצלחתי להתמודד בערך.
T
The procrastinator
באותו הנושא:
אלאור עזריה משתחרר עוד יומיים והתקשורת לא אמרה על זה כלום, מה אתם חושבים?
אתם חושבים שהתקשורת, המשטרה, בית המשפט וכולם נגד ביבי ותפרו לו תיקים ועושים הפיכה שלטונית ? אם כן צריך לחסל אותם בושה
אתם חושבים שהתקשורת שמאלנית?
אתם חושבים שנגיף הקורונה יותר מסוכן מאיך שהתקשורת הסינית מציגה אותו?
מה הייתם חושבים על מישהו שלומד מדעי המדינה ותקשורת באוניברסיטה?
למה כל התקשורת שמאלנים אתם חושבים אולי שיש משהו שהם יודעים שאנחנו לא ?
למישהו יש כיתת תקשורת בבית ספר ואם כן איך אתם מתייחסים לאלה שלומדים בכיתה הזאת?
כיתת תקשורת או כיתת מבר?
ללמוד 45 שעות שבועיות בכיתה ט מופת תקשורת זה הרבה?
מישהו כאן לומד בכיתת תקשורת ומי שכן מה אתם מעדיפים כיתת תקשורת או כיתה רגילה?
אני בכיתת תקשורת אך תפקוד גבוה וערס מדבר איתי לפעמים