4 תשובות
שואל השאלה:
אני עושה לביבות טונה (טעים טעים) וכתוב קופסאת רסק קטנה... יש לי רק קופסא גדולה של חצי קילו אז בגלל זה שאלתי
אני עושה לביבות טונה (טעים טעים) וכתוב קופסאת רסק קטנה... יש לי רק קופסא גדולה של חצי קילו אז בגלל זה שאלתי
תסתכלי על הקופסה, צריך להיות כתוב בלבן \ שחור \ אדום, או בטבלה.
שואל השאלה:
אחלה, תודה
אחלה, תודה
באותו הנושא: