4 תשובות
בגלל הקורונה.. כל המשק ברצפה.. ויש חוסר בנייר טואלט..
אז כולם קונים שיהיה ושיהיה מספיק במיוחד שפסח תכף..
אז כולם קונים שיהיה ושיהיה מספיק במיוחד שפסח תכף..
כי הם חיות.. חח סתם, בגלל הקורונה אמרו שעדיף לנגב בנייר טואלט ולא במגבת
אין מה לעשות אז כולם מחרבנים
באמת שאין סיבה מיוחד
עדיין מייצרים נייר טואלט אבל בגלל שכולם קונים בכמויות זה מרגיש כאילו מייצרים פחות
אם כל אחד היה לוקח כמו שהוא תמיד לוקח היה מספיק לכולם
זה מהפחד שלא יהיה
נייר טואלט זה ממש בסיסי וחשוב ואנשים לא רוצים להיתקע בלי
עדיין מייצרים נייר טואלט אבל בגלל שכולם קונים בכמויות זה מרגיש כאילו מייצרים פחות
אם כל אחד היה לוקח כמו שהוא תמיד לוקח היה מספיק לכולם
זה מהפחד שלא יהיה
נייר טואלט זה ממש בסיסי וחשוב ואנשים לא רוצים להיתקע בלי
באותו הנושא: