12 תשובות
אני =) זה גם ממש מרגיע..
שקיעה בים זה דבר יפה:)
אני (: זה ממש מושלם (:
לגמרי
גם הזריחה
moi!
אבל הזריחה גם יפה, שניהם יפים
אני:)
אויי זה מזכיר לי משהו ממש מצחיק שקרה לי d:
אני
מהממם.. (: