9 תשובות
תגידי לה אני בטוחה שהיא תבין
תספרי לה עלייך
שואל השאלה:
כאילו זה ממש קשה לספר שהחיים שחך קשים למישהי שהכל אצלה סבבה תחשבו שניה..
אנונימית
מבינה אותך...
תנסי לספר לה מה שאמרת הרגע (יעני למעלה)
מצטערת, אני לא יכולה להבין מה עובר עלייך ומה את מרגישה. אבל אם זה עוזר... אז אני חושבת שאת צריכה להיות אמיצה ולקחת אותה לשיחה רצינית מכל הלב אם את מספיק סומכת עליה.
ואם לא אז אולי עדיף לך להתרחק ממנה
בכל מקרה בבקשה תלחמי בהפרעות אכילה האלה ואם את כבר אז בהצלחה❤
תספרי לה שיש לך הפרעות אכילה
מבינה אותך גם
תנסי לספר לה ולהגיד לה שעכשיו זה רציני, לא בצחוק, בטוחה שהיא תבין
בהצלחה❤
אופס אני די בדיליי
תגידי לה ותסבירי לה.