8 תשובות
היא רוצה להתקרב אליך, אולי ראתה שקיים מרחק.
כנראה שאכפת לה עכשיו .. עשית משהו שגרם לזה?
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימית
דואגת לך חחח
היא אמא שלך ו היא בטוח אוהבת אותך ואולי היא הרגישה שהיא לא הייתה שם בשבילך מספיק.
לדעתי את צריכה לשמוח שככה אוהבים אותך :)
ואולי תפתחי קצת לאמא שלך ותעשי לה טוב על הלב
היא אמא שלך ו היא בטוח אוהבת אותך ואולי היא הרגישה שהיא לא הייתה שם בשבילך מספיק.
לדעתי את צריכה לשמוח שככה אוהבים אותך :)
ואולי תפתחי קצת לאמא שלך ותעשי לה טוב על הלב
את יכולה לנסות לענות לה באותה מטבע, כלומר להתקרב אליה יותר ואחרי זה תוכלי לשאול אותה על זה ישירות
שואל השאלה:
אני פתוחה איתה ונוח לי איתה אבל קצת כזה
אני פתוחה איתה ונוח לי איתה אבל קצת כזה
אנונימית
מסכימה עם המגיבה הראשונה
אנונימית
אולי פתאום היא קלטה שאתן לא קרובות כפי שהיא היתה רוצה.
אולי עכשיו שתיכן בבית, וסוף סוף יש לה הזדמנות.
אולי היא לא יודעת איך להתקרב אליך, ועכשיו היא מעזה לנסות.
כך או כך, בעיניי זה צעד מבורך.
אולי עכשיו שתיכן בבית, וסוף סוף יש לה הזדמנות.
אולי היא לא יודעת איך להתקרב אליך, ועכשיו היא מעזה לנסות.
כך או כך, בעיניי זה צעד מבורך.
באותו הנושא: