6 תשובות
שואל השאלה:
רק שתבינו את המצב -
אני בלי מכנסיים ובלי שמיכה ואני מרגישה שאני עולה בלהבות והיא עם פיגמה וכל השמיכה מכסה אותה. וזאת שמיכת פוך
אנונימית
בית שלה חוקים שלה.
תדליקי לכמה דקות שיעבור לך ואז תכבי
פתחי חלון אבל אל תדליקי מזגן,לא נעים.
אולי תשטפי את הפנים עם מים קפואים ? ואם את עם חולצה קצרה אז גם את הידיים
אנונימית
חחח וואי, אני אחד שגם כשיורד ברד בחוץ אני עם קצר... אין לי בגדים ארוכים בארון... האמת במקומך אני כנראה הייתי מדליק את המזגן ושתכבה כשתתחיל להרגיש שקר לה...