9 תשובות
לוס
שואל השאלה:
נגיד ואין קורונה,איפה יותר כיף
נגיד ואין קורונה,איפה יותר כיף
la
יש לי חברים משם ובכללי לוס אנג'לס יותר מפותחת
יש לי חברים משם ובכללי לוס אנג'לס יותר מפותחת
במיוחד עכשיו..
לוס אנג'לס לדעתי
(בלי קשר לקורונה)
(בלי קשר לקורונה)
שניהם מדהימות אבל אם חייב לבחור אז la
לא זה ולא זה בשנייהם יש קורונה
נראלי ניורק
נראה לי באיטליה או סין
באותו הנושא: