6 תשובות
כשהכלבה שלי מתה:(
אנונימית
שביטלו לי את התור להורדה של הגשר, זה היה אמור להיות ב26 אוטוטו ובגלל הקורונה וחיכיתי לזה פאקינג שש שנים
אנונימי
האנונימי עם ההורדה של הגשר אני מרחמת עלייך כל כך באמת

יש לי רווח בשינייםם כל חיי, ואני עם גשר שנה שהרחיב אותו יותר נשבעת אפשר להחנות שם 5 משאיות ובתור שהיה צריך להיות לי ממש מחר סוף סוף רצו לסגור לי אותו אבל הקורונה החליטה שלא טוב לה.
אנונימית
זה כול כול כך מבאס
אנונימי
כןן היא לא יכלה כאילו לחכות עם ההתפרצויות שלה?
אנונימית