6 תשובות
זה בסדר
שואל השאלה:
זה לא 5 שעות זה 5 דקות התבלבלתי
זה לא 5 שעות זה 5 דקות התבלבלתי
אנונימית
זה אסור לצאת סתם
תפסיקו כבר כל היום אני רואה פה שאלות הזויות של אפשר לצאת לים? לארח חברים? ללכת להליכה?
מה לא ברור שזה מסוכן?
אתם לא מבינים שאנחנו בדרך למצב של איטליה? לא ראיתם את הגרפים?
קצת פשוט אגואיזם בימים אלו..
תפסיקו כבר כל היום אני רואה פה שאלות הזויות של אפשר לצאת לים? לארח חברים? ללכת להליכה?
מה לא ברור שזה מסוכן?
אתם לא מבינים שאנחנו בדרך למצב של איטליה? לא ראיתם את הגרפים?
קצת פשוט אגואיזם בימים אלו..
לא זה לא בסדר כי אומרים לא לצאת למה את צריכה לצאת למרחק של חמש שעות?
ואם את יוצאת זה אומר לשש שעות. ואז חמש שעות חזרה? 11 שעות מחוץ לבית למה.
ואם את יוצאת זה אומר לשש שעות. ואז חמש שעות חזרה? 11 שעות מחוץ לבית למה.
לא יתנו לך קנס כי זה לא אסור זאת לא התקהלות אבל עדיף שלא.
יש הנחיות ויש חוקים, הנחיות זה כמו המלצות ואי אפשר לאכוף
יש הנחיות ויש חוקים, הנחיות זה כמו המלצות ואי אפשר לאכוף
אם זה הליכה עם מישהו1 מותר כי זה סוג של ספורט ומותר פעילות ספורטיבית עד2
באותו הנושא: