2 תשובות
שואל השאלה:
אסי דיין לא שיחק בגבעת חלפון הוא רק היה הבמאי וגם כתב את התסריט
שואל השאלה:
כן זה נכון ולדעתי אסי דיין היה אחד הבמאים והתסריטאים הכי טובים שהיו פה