ראיתם את שירי מימון בזאפה בערוץ 12 לפני כזה שעה ? מה אתם חושבים ?
היא האיידול שלי , אני בת 14 ואני אוהבת אותה בטירוך , היא מוכשרת וחזקה ומוערכת הכי שיש , וזה הכי מגיע לה . יש לה קול מטורף ועוצמה עד השמיים , היא מדהימה בכל פעם מחדש .. תודה על הכל שירי אוהבת .