23 תשובות
בעונה 3 כזה רואין חיבור בניהם (גם פה היה נשיקה)
בעונה 4 זה יותר מתעצם (היה נשיקה)
ומעונה 5 פרק 1 הם זוג רישימית
כע ברורר
כן
שואל השאלה:
ובעונה האחרונה ?
אנונימי
לא רוצה לעשות ספויילרים
אבל הם יהיו בסוף ביחד
שואל השאלה:
אבל יעני הם יהיו ה-זוג? או שהיא וסטפן יחזרו להיות ביחד?
אנונימי
לא היא וסטפן לא יחזרו
הם לא יחזרו להיות ביחד היא וסטפן
ובעיני הם ה-זוג של הסדרה
זה ספוילר אבל
שואל השאלה:
אז בסופו של דבר, מי הזוג ?
אנונימי
דיימון ואלנה
דיימון ואליינה זוג בסופו של דבר
דיימון ואליינהה
שואל השאלה:
הבנתי .
אבל דיימון הוא לא ה"רע" כביכול? או שהוא השתנה? זה בסדר אני מרשה לכם לעשות לי ספוילרים(:
אנונימי
נו באמת בסוף נו באמת בסוף סטפן ימות וגם אלנה יאללה הרסתי
ודיימון תמיד יהיה הרע מבחינתי איכסהה
מוצאים את דיימון הרע בסדרה כן
אבל מאז שהוא נהיה עם אלנה הוא השתנה לטובה
שיר את יכולה להסביר לי למה? ^
שואל השאלה:
הבנתי, תודה(:
אנונימי
גם עם הוא השתנה הוא עדין מעבצן כאילו למה להרוס לסטפן מה אתה ********??
גם סטפן יצא עם קאתרין בזמן שהיא הייתה עם דיימון הם באותו מצב
מעונה ארבע פרק שמונה הם יהיו ביחד אבל כמובן שהיו כל הזמן חילוקי דעות ומריבות
יהיה בינה לבין סטפן משהו אבל היא עדיין תאהב את דיימון