23 תשובות
פרטי?
רוצה לפרוק?
תשמעי שירים שאת אוהבת שמרגיעיים אותך
תשמעי שירים שאת אוהבת שמרגיעיים אותך
אני נושכת את עצמי זה עובד
כנל, תחשבי על דברים טובים וחיובים. תרביצי לאיזו בובה רכה, שכבי במיטה והדליקי את האור, סיגרי את עינייך לחצי דקה ותנשמי נשימה עמוקה ותגידי לעצמך שהכל יהיה בסדר, את מוזמנת לפרוק לי בפרטי.
שואל השאלה:
אם אני אפרוק את כל מה שיושב לי עם הלב זאת
תיהיה רשימה
אם אני אפרוק את כל מה שיושב לי עם הלב זאת
תיהיה רשימה
אנונימית
שתדעי שאין בעיה עם רשימות
שתהיה רשימה, אני פה.
1. את בכיף מוזמנת לפרוק בפרטי.
2. תעשי כושר זה מוציא עצבים ומרגיע בטירוף (כמובן שלא יותר מדי שזה מתחיל להקשות על הגוף תפסיקי)
2. תעשי כושר זה מוציא עצבים ומרגיע בטירוף (כמובן שלא יותר מדי שזה מתחיל להקשות על הגוף תפסיקי)
שואל השאלה:
נמאס לי מזה שהאקס שלי שאין לו לב וכבוד לבנות ניראלי שהוא בכלל חולה נפש בגלל ההתנהגות שלו כל הזוגיות הוא שיקר לי בלי הפסקה בשביל שאני לא העזוב אותו והוא קורא לי אובססיבית ואני בכלל לא מדברת עליו ועד שעבר חודש ושכחתי בכלל ממנו הוא מחליט לשלוח לי בטיקטוק למה אני שולחת עוקב ומורידה כאילו שאני רוצה משהו ואני בכלל לא עשיתי את זה והוא רשם לי: "את כן קיצר חסמתי אותך יאללה ביי" וזה פשוט גרם לי לבכות כי אני במצב שאני לא יכולה לקלל אותו או לריב איתו או להיות אנוכית כמוהו ולפני שלושה ימים ביום שבת ילד מהכתה שלי סיפר לי שהוא אוהב אותי ואמרנו שנדבר על זה שנחזור לבית ספר וגיליתי שנחזור כנראה רק ב 1 לספטמבר אם בכלל ועד אז הוא כבר ישכח מקיומי וכבר לא ניהיה כנראה באותה כתה ואני מתגעגעת לחברים שלי בכתה ולבית ספר בכלל ולדבר וידאו זה לא אותו הדבר ולא מרשים לי לצאת מהבית בגלל הקורונה אז אני לא יכולה לראות אף אחד ואני גם לא יכולה ללכת לחדר כושר בגלל שסגרו אותו בגלל הקורונה ואני פשוט מרגישה חרא כרגע
נמאס לי מזה שהאקס שלי שאין לו לב וכבוד לבנות ניראלי שהוא בכלל חולה נפש בגלל ההתנהגות שלו כל הזוגיות הוא שיקר לי בלי הפסקה בשביל שאני לא העזוב אותו והוא קורא לי אובססיבית ואני בכלל לא מדברת עליו ועד שעבר חודש ושכחתי בכלל ממנו הוא מחליט לשלוח לי בטיקטוק למה אני שולחת עוקב ומורידה כאילו שאני רוצה משהו ואני בכלל לא עשיתי את זה והוא רשם לי: "את כן קיצר חסמתי אותך יאללה ביי" וזה פשוט גרם לי לבכות כי אני במצב שאני לא יכולה לקלל אותו או לריב איתו או להיות אנוכית כמוהו ולפני שלושה ימים ביום שבת ילד מהכתה שלי סיפר לי שהוא אוהב אותי ואמרנו שנדבר על זה שנחזור לבית ספר וגיליתי שנחזור כנראה רק ב 1 לספטמבר אם בכלל ועד אז הוא כבר ישכח מקיומי וכבר לא ניהיה כנראה באותה כתה ואני מתגעגעת לחברים שלי בכתה ולבית ספר בכלל ולדבר וידאו זה לא אותו הדבר ולא מרשים לי לצאת מהבית בגלל הקורונה אז אני לא יכולה לראות אף אחד ואני גם לא יכולה ללכת לחדר כושר בגלל שסגרו אותו בגלל הקורונה ואני פשוט מרגישה חרא כרגע
אנונימית
הוא ממש לא שווה את זה
שואל השאלה:
אני יודעת כל מה שהוא עושה כרגע זה לספר לכל החברים שלו כמה שאני אובססיבית לנסות לסכסך תמיד ולקלל אותי אבל אני בחיים לא ארד לרמה שלו זה פשוט לא יוצא לי מהפה
אני יודעת כל מה שהוא עושה כרגע זה לספר לכל החברים שלו כמה שאני אובססיבית לנסות לסכסך תמיד ולקלל אותי אבל אני בחיים לא ארד לרמה שלו זה פשוט לא יוצא לי מהפה
אנונימית
שיספר לחברים שלו אם הם מאמינים אז הם גם חארות אל תתיחסי יגיע מישהו ברמה שלך שיכבד אותך לא משנה מה
וואו קודם כל אני רוצה להגיד לך שאת נשמעת ילדה מקסימה וקראתי הכל.
כמה דברים,
דבר ראשון - אם האקס שלך מתנהג אלייך ככה, את לא שווה אותו ! אל תמשיכי לרדוף אחריו, יבואו עוד אלף יותר טובים ממנו, בסוף הוא ירצה לחזור אלייך, הוא מפסיד בעיה שלו.
דבר שני - אם הילד הזה ישכח מזה, אני בטוחה שיש עוד המון בנים שמחבבים אותך, וגם אם לא, זה יבוא. תסתכלי על הצד החיובי:), ובנוסף על כך : את יכולה להתכתב איתו ולשאול מה קורה ומה נשמע איך עובר החופש וזה!
דבר שלישי ואחרון - אני מבינה אותך, גם אני מתגעגעת לכולם, את יכולה לעשות בבית תרגילי כושר מהאינטרנט, ואפילו להפגש עם חברים לריצה או משהו (זה מה שאני עושה). מקווה שעזרתי לך, אוהבת ופה אם את צריכה משהו. לילה טוביק❤
כמה דברים,
דבר ראשון - אם האקס שלך מתנהג אלייך ככה, את לא שווה אותו ! אל תמשיכי לרדוף אחריו, יבואו עוד אלף יותר טובים ממנו, בסוף הוא ירצה לחזור אלייך, הוא מפסיד בעיה שלו.
דבר שני - אם הילד הזה ישכח מזה, אני בטוחה שיש עוד המון בנים שמחבבים אותך, וגם אם לא, זה יבוא. תסתכלי על הצד החיובי:), ובנוסף על כך : את יכולה להתכתב איתו ולשאול מה קורה ומה נשמע איך עובר החופש וזה!
דבר שלישי ואחרון - אני מבינה אותך, גם אני מתגעגעת לכולם, את יכולה לעשות בבית תרגילי כושר מהאינטרנט, ואפילו להפגש עם חברים לריצה או משהו (זה מה שאני עושה). מקווה שעזרתי לך, אוהבת ופה אם את צריכה משהו. לילה טוביק❤
שואל השאלה:
^אני פאקינג אוהבת אותך את פשוט מושלמת
^אני פאקינג אוהבת אותך את פשוט מושלמת
אנונימית
שואל השאלה:
הלוואי שהיו עוד אנשים כמוכם בעולם הזה
הלוואי שהיו עוד אנשים כמוכם בעולם הזה
אנונימית
אני אתייחס לזה גם
סתם הכל טוב מבין אותך אל תדאגי יש המון אנשים ויבוא יום ותצחקי לא בפנין
אני?
קורונה טיימ היא התכוונה אלייך
aww תודה גם אתת❤❤❤❤
שואל השאלה:
הכוונה לכולכם❤❤
הכוונה לכולכם❤❤
אנונימית
תשמעי כבר מהתחלת את הסיפור הבנתי הוא ממש לא בשבילך לא מגיע לך אדם כזה בכלל יש המון גברים טובים יותר תנסי כמה שפחות לחשוב עליו וככה ירד לך ממנו יותר מהר תמצאי לך מישהו אחר תומך מבין נאמן טוב כנה אני בטוחה שתמצאי אל תחזרי לאקס "לא עושים את אותה הטעות פעמיים" פשוט אל לא משנה כמה הוא עכשיו חמוד ומצחיק ומחמיא לך אל כי כשתהיו בזוגיות הוא שוב יפגע בך ויתחיל לקחת אותך כמובן מאליו וזה בכלל בכלל לא מגיע לך את מדהימה ושווה הרבה יותר.!
שואל השאלה:
^ברור שחררתי ממנו אבל אם הוא שולח הודעה אני מתפרקת פשוט כי אם הוא שולח הוא לא רושם אני מתגעגע אלייך או משהו הוא פשוט רושם קללות וסתם כזה לריב כי משעמם לו וגם אם אני חוסמת הוא פותח פקטיבי
^ברור שחררתי ממנו אבל אם הוא שולח הודעה אני מתפרקת פשוט כי אם הוא שולח הוא לא רושם אני מתגעגע אלייך או משהו הוא פשוט רושם קללות וסתם כזה לריב כי משעמם לו וגם אם אני חוסמת הוא פותח פקטיבי
אנונימית