4 תשובות
כן למה לא
כן ברור
תכיני טוסט רגיל ותוסיפי רוטב עגבניות/רוטב פיצה ואת כל התוספות שבא לך.
ואפשרי
ואפשרי
פשוט קחי 4-5 פרוסות ותגרדי אותה בפומפיה
באותו הנושא: