3 תשובות
אם ככה אז מזל שאני לא שיעורים
איזה מזל שאני לא
סתם רצה לצחוק קצת.
אם אתם זוג אז זאת בדיחה סבבה.
אולי לא הכי מצחיקה או מוצלחת אבל סבבה
אם אתם זוג אז זאת בדיחה סבבה.
אולי לא הכי מצחיקה או מוצלחת אבל סבבה
באותו הנושא: