8 תשובות
או משהו טעים אחר .. יש לי מתכון בביו (לא יודעת למה חח) אחד הטעימים ממש ממליצה
לדעתי לא
אני לא הייתי מזמינה אם האבא אמר שלא
שואל השאלה:
הוא אמר לא רק כי הוא לא יכול לשלם את זה זה מה שהוא אמר לילדים
אנונימית
אה אז לא יודעת
אני עדיין לא הייתי עושה כי אני לא באמת יודעת אם יש עוד סיבות או משהו
זה מה שאני הייתי עושה
תכיני להם משהו טעים אחר כמו פנקייקים או שתכינו עוגיות
זה יצא ממש נחמד מצדך.
אבל אולי האבא רוצה סוג של לחנך אותם שלא כל פעם הוא יזמין ממסעדה ויתעצבן עלייך אם תקני..
אולי כדאי שתכיני להם משהו טעים בבית
לא אין סיבה.. זה לא כאילו חסר להם אוכל
אנונימית
לא כי אולי לאבא יש את השיקולים שלו .. תכיני להם פנקייקים