15 תשובות
אחד
חברים רגילים מלא
אחת
אנונימית
8
אני חושבת שאחד או שניים אבל לא בטוחה גם לגביהם
יש לי הרבה חברים,רק 6 מהם אמיתיים
אין לי מושג...
אני מפחדת שחברות שלי לא באמת חברות שלי ואם הן חברות שלי זה רק בגלל שהן מרחמות עליי ואין לי באמת חברים אמיתיים.
אבל אני דיי בטוחה שיש לי 2 חברות אמיתיות לגמרי.
0.
אחת
אם אני אגיד את האמת 0
אנונימית
הרגע הזה שכשאני חושבת על זה
מי שקוראת לעצמה "החברה הכי טובה שלי" אף פעם לא שם בשבילי ואלו שאין להם "שם מיוחד" בטלפון שלי הם אלו ששם בשבילי .. אז אני רוצה להגיד חבר 1 .
את האמת אני לא יודע
חברים רגילים יש לי מלאא כאילו עד לרמה שיש לי חברים מ20 מדינות לפחות
אבל חברים אמיתיים אני לא יודע.. אולי יש אחד או שניים אבל אני לא בטוח... בקיצור אפס