18 תשובות
הוא לא כי סוויסה הרבה יותר טוב.
אני מסכים.
חריף^ אני מתה על סוויסה באמת שכן אבל אמינם זה כבר לבל אחר
שואל השאלה:
זו לא רק דעה זה רוב הראפרים הכי מפורסמים בעולם חושבים ככה וגם יש לו את הכהל הכי או בין הגדולים בעולם אבל בתאכלס זו דעה
אני אגיד משהו, ראפרים אי אפשר להשוות, לראפ יש יותר ממאה סוגים משלו וכול ראפר משתמש בסוג אחר, להשוות נגיד את אמינם לטופאק זה לא אפשרי. לשניהם יש סטייל מיוחד משלהם וליריקה מיוחדת משלהם שהם בנו בעצמם.
חלאס להשוות ראפרים. זה לא אפשרי ואין טעם לעשות זאת.
4AM
^ ולא סוויסה הרבה פחות מאמינם. חוץ מזה סוויסה ישראלי. והוא לא קרוב לרמה של אמינם.
4AM
שואל השאלה:
באמת mgk אמינם שבר אותו בריב שהיה להם
שואל השאלה:
alon rik , אני רק שאלתי ואמרתי את דעתי מה הבעיה בזה ?
ובאמת mgk לא יצא בסדר במה שהוא אמר.
מסכים עם כל מילה.
שואל השאלה:
פחח mgk מוזיקה בשקל נראה כמו מקל שיניים לבן
mgk הוא הרבה יותר מסתם דיס על אמינם. הוא לא מאמבל ראפר והוא כישרוני בטירוף. הבאטל שלו עם אמינם הוריד להרבה ומה שהוא אמר שם זה הגזמה. אני לא אפרט כרגע.
אבל שתבין משהו, mgk הוא מהראפרים המטורפים של ההיסטוריה. אני מכיר אותו הרבה לפני הבאטל.
4AM
מה? כאילו זה דעה אי אפשר לקבוע
מסכימה. הוא המלך
מסכימה
אמינם הוא *אחד מהראפרים* הכי טןבים.
לדעתי יש פשוט עוד כמה שהם כזה הטןפ.. אז.. כאילו הוא כן הכי טוב אבל עם עוד כמה
אני חושבת שהוא מדהים ובשבילי הוא הכי טוב אבל זה מאוד קשור לחוויות האישיות של הבן אדם ולקשר שלנו עם המילים שלו רוב הסיכויים שאם תשאל/י מישהו מהברונקס מי הראפר הטוב ביותר הוא לא יגיד אמינם
משין גאן קלי קל