5 תשובות
תכתבי אותה פה בתגובות
בכללי- זה הפרה של חוקי סטיפס כיוון שהשאלות חייבות להיות קצרות ותמציתיות ולא ארוכות מדי.
שואל השאלה:
אין לי שאלה אבל רציתי לשאול אם יש לי שאלה ארוכה מדי אני צריך לכתוב המשך בתגובות או שהמערכת סטיפס כותבת אוטומטית?
אין לי שאלה אבל רציתי לשאול אם יש לי שאלה ארוכה מדי אני צריך לכתוב המשך בתגובות או שהמערכת סטיפס כותבת אוטומטית?
את צריכה לכתוב כמה שזה נותן לך ואז רק בסוך את ממשיכה בתגובות ואל תרשמי שאת ממשיכה בתגובות כי הם מוחקים תשאלה
שואל השאלה:
אני בן לא בת
אני בן לא בת
באותו הנושא: