16 תשובות
בעקרון אסור אבל אם אין אנשים את יכולה
שואל השאלה:
ואם משטרה תראה אותי מה יגידו
אנונימית
צאי לרוץ אל תדאגי.
לא תיהיה לך משטרה בקיבוץ ואם תיהיה לא יגידו לך כלום אל תדאגי. מקסימום גם אם ישאלו תגידי שיצאת לריצה לבד בשדות בלי אנשים.
את יכולה אבל רצוי עד 100 מטר, זה חוק שמסתמן להגיע
אנונימית
שואל השאלה:
מאה מטר זנ כלןם
אנונימית
אני גם בקיבוץ ואין פה משטרות או חשהו מיוחד בגלל הקורונה גם לי אמא שלי אנרה לי לצאת לעשות סיבוב ליד השדות
שואל השאלה:
מא מאיזה אזור את
אנונימית
כרגע אין חוק של 100 מטר, רק מסתמן... וגם כשיהיה בקיבוץלא נורא לצאת לרוץ לבד.
שואל השאלה:
גם אני
ליד איזנ קיבוצים את
אנונימית
מעדיפה לא לפרט אבל מהצפון הרחוק
אם הייתי על אנונימי אז לא היה אכפת לי חח
שואל השאלה:
חח אני יכןלה לשלוח לך הודעה בפרטי? סתם מעניין אותי אם את לידי כי אני גם צפון רחוק
אנונימית
מהיום ב2000 בערב נכנס לתורף החוק של ה100 מטר שתדעי