11 תשובות
כן,
פתאום שזאת בת כולם כותבים זה לא נורא.
שואל השאלה:
הקטע שעם שניהם יש דיבור על להיפגש ואני לא יודעת אם זה נעים :(
אנונימית
מה הבעיה
את לא מחוייבת לאף אחד מהם
פשוט אל תשחקי בהם כזה..
אנונימית
שואל השאלה:
תגדירו בבקשה מה זה לשחק
אנונימית
אל תגרמי לשניהם להידלק עלייך ואז תבחרי את הטוב יותר בעינייך.
שואל השאלה:
אבל זה רק דרך הפלאפון, אנחנו לא מכירים בחיים האמיתיים והשיחות שלנו לא עמוקות ככ :/
אנונימית
מה הקשר בטלפון רואים תאופי זה יכול להיות אפילו יותר מדליק
שואל השאלה:
תרגעי מרדית גריי !
אנונימית
שמעי, תחשבי שאותו הבן שאת מדברת איתו מדבר עם עוד בחורה חוץ ממך. לא היה נעים לך. אני גם לא באה לומר לך נו נו, כי אני לא במקום להגיד נו נו. פשוט תחשבי על זה קצת.
לא נורא