10 תשובות
האהבה מתה
מאמין שכן, וכמובן שיש קשיים, עם הילדים
וכאילו כמו שהיה לך קראש אני מניח למישהו אחד ואחרי כמה שנים למישהו אחר
וכאילו כמו שהיה לך קראש אני מניח למישהו אחד ואחרי כמה שנים למישהו אחר
שואל השאלה:
תשובה מעולה^
תשובה מעולה^
אנונימית
שואל השאלה:
אם בעל ואשה לא מסתדרים ותמיד רבים זה אומר שהם לא מאותו שורש נשמה?
אם בעל ואשה לא מסתדרים ותמיד רבים זה אומר שהם לא מאותו שורש נשמה?
אנונימית
ככל שהזמן עובר, יש רומנטיזציה מאוד גדולה של זוגיות. זוגות בטוחים שהם יאהבו זה את זה איזו אהבה רומנטית וגרנדיוזית לנצח כמו בשבועות הראשונים של הזוגיות שלהם. אבל התאהבות זה דבר שהולך ומתכהה, ונחלש, והרבה זוגות מתאכזבים מזה.
בנוסף לכך, אני חושב שהיום גירושים זה הרבה פחות טאבו מפעם ולכן אנשים מתגרשים יותר. כמובן שעדיף לנסות ולפתור את הבעיות בזוגיות ולגשר עליהם כמה שאפשר, אבל עדיף כבר להתגרש (כמובן, כמה שיוצר ברוח טובה והדדיות) מאשר להישאר זוג נשוי עם כמות אדירה של קונפליקטים, גם עבור הילדים.
אני לא מסכים עם התגובה של passenger - אני לא חושב שזוגות בדרך כלל מתגרשים "יום אחד ובהיר", יש להם בעיות בזוגיות ולעיתים קשה עד כמעט בלתי אפשרי לגשר עליהם בשלב הזה. אני חושב גם שהחלטה של הורים להתגרש היא לאו דווקא אגואיסטית, גם אם יש שם מחשבה על עצמך, ויכולה להיות גם למען הילדים - אני מאמין שבדרך כלל להיות ילד להורים גרושים עדיף על להיות ילד במשפחה מלאת קונפליקטים בין ההורים. הקרע בין ההורים מורגש לעין שיעור יותר כאשר הם ביחד באותו בית, מאשר כשהן חיים בבתים נפרדים.
בנוסף לכך, אני חושב שהיום גירושים זה הרבה פחות טאבו מפעם ולכן אנשים מתגרשים יותר. כמובן שעדיף לנסות ולפתור את הבעיות בזוגיות ולגשר עליהם כמה שאפשר, אבל עדיף כבר להתגרש (כמובן, כמה שיוצר ברוח טובה והדדיות) מאשר להישאר זוג נשוי עם כמות אדירה של קונפליקטים, גם עבור הילדים.
אני לא מסכים עם התגובה של passenger - אני לא חושב שזוגות בדרך כלל מתגרשים "יום אחד ובהיר", יש להם בעיות בזוגיות ולעיתים קשה עד כמעט בלתי אפשרי לגשר עליהם בשלב הזה. אני חושב גם שהחלטה של הורים להתגרש היא לאו דווקא אגואיסטית, גם אם יש שם מחשבה על עצמך, ויכולה להיות גם למען הילדים - אני מאמין שבדרך כלל להיות ילד להורים גרושים עדיף על להיות ילד במשפחה מלאת קונפליקטים בין ההורים. הקרע בין ההורים מורגש לעין שיעור יותר כאשר הם ביחד באותו בית, מאשר כשהן חיים בבתים נפרדים.
פעם אנשים היו יותר מחוייבים ואם היה להם מישהו או מישהי זה היה לתמיד.
היום מתחתנים בעיקר בגלל לחץ חברתי כי "כולם עושים את זה" ולא תמיד מרגש אהבה או מחוייבות אמיתית.
מה שאתה רואה בסוף זה נטו תוצאה של החלטות חסרות אחריות.
האהבה האמתית תמיד הייתה ותמיד תיהיה קיימת. רק חבל שחלק מהאנשים בוחרים לזייף אותה בשביל "להיות כמו כולם".
היום מתחתנים בעיקר בגלל לחץ חברתי כי "כולם עושים את זה" ולא תמיד מרגש אהבה או מחוייבות אמיתית.
מה שאתה רואה בסוף זה נטו תוצאה של החלטות חסרות אחריות.
האהבה האמתית תמיד הייתה ותמיד תיהיה קיימת. רק חבל שחלק מהאנשים בוחרים לזייף אותה בשביל "להיות כמו כולם".
לפעמים אהבה מתפוגגת, ברוב המקרים
אבל לא חסרים זוגות שעדיין אוהבים (ההורים שלי)
אבל לא חסרים זוגות שעדיין אוהבים (ההורים שלי)
ברור שיש. לכל זוג יש את הקשיים שלו אבל אפשרי להתגבר..
אני נשואה שנתיים ועם בעלי אני נמצאת 3 שנים ואני הכי אוהבת אותו בעולם ולא חושבים בכלל על גירושין . אמן וישאר ככה
ההורים שלי מגיל 16 ביחד הם היו חברים מהתיכון ןיתחתנו אחרי הצבא
אז לדעתי יש אהבה אמיתית חוץ מזה שאני בעצמי מאוהבת...חחח
אז לדעתי יש אהבה אמיתית חוץ מזה שאני בעצמי מאוהבת...חחח