4 תשובות
סוג של
אבל תביני שביקשו ממך דעה שלך, וכל עוד זה רק או זה או זה, אין שום סיבה להפגע (עוזר לי)
אבל תביני שביקשו ממך דעה שלך, וכל עוד זה רק או זה או זה, אין שום סיבה להפגע (עוזר לי)
את בן אדם ממש טוב :) אני עצובה שזה מעצבן אותך...
לא ממש אכפת לי, הם בוחרים להיפגע. אני רק אמרתי את דעתי בנושא מסויים, לא אשמתי שזה פוגע
את לא חייבת לענות על השאלה אם זה מפריע לך כלכך אבל בכל מקרה זאת הדעה שלך.
באותו הנושא: