8 תשובות
שיחת וידאו
אנונימית
במצבים כאלה לפי דעתי עדיף לך להפרד ממנו בטלפון כי אתם לא הולכים להפגש בקרוב ועדיף להוריד את "האבן" מהלב שלך..אז כן תפרדי ממנו בטלפון
וואו, זה קשה
מצד אחד אני מכירה תהרגשה כזה שיש לך משהו בבטן ושאת רוצה לסיים עם זה כבר
אבל זה כן יהיה קצת מרושע מצדך לסיים את זה ככה..
מצד אחד אני מכירה תהרגשה כזה שיש לך משהו בבטן ושאת רוצה לסיים עם זה כבר
אבל זה כן יהיה קצת מרושע מצדך לסיים את זה ככה..
שואל השאלה:
^זה כל כךך קשהה :(
^זה כל כךך קשהה :(
אנונימית
כמה זמן את וחבר שלך ביחד ובני כמה אתם?
שואל השאלה:
שלושה חודשים ביחד הוא כמעט 17 אני כמעט 16
שלושה חודשים ביחד הוא כמעט 17 אני כמעט 16
אנונימית
יואוו.
אני באמת מכירה תהרגשה הזו שאת כבר חייבת לסיים את זה ושזה מפריע לך, ושמרגישים רע כאילו אני משקרת לו.
אבל כאילו אי אפשר לסיים תקשר בהודעה, ובפייסטיימ זה יהיה ממש מביך.
אבל את חייבת לעשות את זה אם את לא רוצה לחכות עכשיו עד שההסגר ייגמר ומדברים שזה יהיה ב 1 לספטמבר (עוד כמה חודשים טובים)
אני באמת מכירה תהרגשה הזו שאת כבר חייבת לסיים את זה ושזה מפריע לך, ושמרגישים רע כאילו אני משקרת לו.
אבל כאילו אי אפשר לסיים תקשר בהודעה, ובפייסטיימ זה יהיה ממש מביך.
אבל את חייבת לעשות את זה אם את לא רוצה לחכות עכשיו עד שההסגר ייגמר ומדברים שזה יהיה ב 1 לספטמבר (עוד כמה חודשים טובים)
שואל השאלה:
תודה חחח אני אראה מה קורה עם המצב ואם זה מתקרב לסיום :)
תודה חחח אני אראה מה קורה עם המצב ואם זה מתקרב לסיום :)
אנונימית