2 תשובות
שזה רק מחלה עולמית שלאט לאט מתפשטת והורגת אנשים וכולנו נמות בגללה
הי, ראיתי את הפוסט שלך. את מתארת התמודדות לא פשוטה, טוב שאת משתפת ולא שומרת את הכול בפנים. בת כמה את? האם את משתפת את ההורים שלך במה שעובר עליך? האם את בקשר עם חברים שלך? יש הרבה אנשים שעוזר להם להבין את המחלה ולדעת פרטים עליה, היית רוצה לקרוא על הקורונה באתר של משרד הבריאות?

אני מזמינה אותך להמשיך להתכתב איתי במייל או באינסטגרם. כמו כן את מוזמנת לצ'ט של עמותת עלם בכתובת: http://www.yelem.org.il/

אנה
עלם דיגיטל, יעוץ ותמיכה לבני נוער וצעירים ברשת
המייל : [email protected]
אינסטגרם: nayedet.digital