3 תשובות
היא שלחה הודעה בצורה נחמדה, אין סיבה שלא תעני לה בנחמדות בחזרה.
אם היא כן רוצה משהו ממך פשוט (99.7%) אז תהיי יותר תקיפה ותגידי שזה לא לעניין.
אבל כל עוד היא נחמדה אליך.. אין סיבה שלא תהיי נחמדה אליה
אם היא כן רוצה משהו ממך פשוט (99.7%) אז תהיי יותר תקיפה ותגידי שזה לא לעניין.
אבל כל עוד היא נחמדה אליך.. אין סיבה שלא תהיי נחמדה אליה
לי זה נשמע מאוד צבוע, כנראה יש לה סיבה מספיק טובה לשלוח לך הודעה, לדעתי את ממש לא צריכה לענות, כי זה סימן שהיא בן אדם לא נעים אם היא נזכרה בך אחרי חצי שנה.
תדברי איתה רק תזהרי שלא תנצל אותך
אנונימי
באותו הנושא: