8 תשובות
שתפי פעולה כמה ימים עד שיראו שאת בסדר. גם זו דרך להעביר את הזמן. :)
אמאלה תמסרי לילדה הזאת ממני שהיא חתיכת בת של ז*נה מה הקטע שלה היא רואה מישהי שקשה לה ובתמורה היא דופקת לה יותר
יואו הילדה הזאת באמצ מעצבנת בא לי לתת לה סטירה
שואל השאלה:
ער"ן, זה עזרה ראשונה נפשית
אנונימית
דוקטור אלכסית,
הגישה שלך היא לא לעניין. אותה ילדה פשוט רצתה לעזור. כשאנחנו שומעים על מישהו שמתאבד, אנחנו שואלים - איפה היו כולם? אף אחד לא ידע? לא שמע? אז הנה, יש ילדה שמנסה למנוע את זה - וככה את יוצאת עליה? לא לעניין.

נסיכה שטנית,
ערן = עזרה ראשונה נפשית. אנשים שאליהם את יכולה לפנות כשאת במצוקה, באופן אנונימי כמובן, והם מנסים לעזור כמיטב יכולתם.
^ אני חושבת שהבנת לא נכון- הילדה צעקה שהיא רוצה להתאבד *בצחוק*, אלף על סמך מה היא קבעה שהיא רוצה להתאבד אולי סתפ קשה לה, בית אם רואים מישהו שמחובר לאתר ערן לוקחים אותו לצד מדברים איתנו ומנסים לעזור לו, לא צועקים את זה מול כל הכיתה בצחוק כי עובדה תראי מה קרה עכשיו
היא יכלה להתחשב ברגשות שלה ולקלוט בן אדם במצב קשה ולבוא ולעזור לו והיא פשוט בחרה לצעוק את זה ולצחוק עליו וזאת בטח גם הייתה סיטואציה ממש משפילה מבחינתה
דוקטור אלכסית,
צודקת! איכשהו פספסתי את הקטע הזה של "צעקה בצחוק". תודה שהסבת את תשומת לבי, וסליחה שנזפתי בך שלא בצדק. :)