97 תשובות
הסברת לה שזה בגלל הקורונה? אולי זה לא היה מובן..
היא לא שווה אותך
בני כמה אתם
אנונימי
מה נשמע איתה..אין מסעדה שפתוחה לישיבה
זה לא חוקי כרגע
אם היא וויתרה עליך בשביל דבר כזה תאמר תודה שראית באמת מי היא ותתגבר עלזה
זה לא חוקי כרגע
אם היא וויתרה עליך בשביל דבר כזה תאמר תודה שראית באמת מי היא ותתגבר עלזה
לא מוצדק...אולי תנסה להסביר לה שוב, אם זה אפשרי.
בהצלחה אחי :)
בהצלחה אחי :)
שואל השאלה:
אני בן 18 היא בת 17
אני בן 18 היא בת 17
אנונימי
לא שווה , ולפי דעתי זה משהו טיפשי ואם היא הייתה אוהבת אותך היא הייתה מבינה
היא לא שווה אותך אם ככה היא מתנהגת... היא אמורה להבין את המצב... אל תדאג מגיע לך יותר טוב❤
שואל השאלה:
קניתי לה מלא מתנות ועשיתי לנו ארוחה והיא פשוט קמה והלכה
קניתי לה מלא מתנות ועשיתי לנו ארוחה והיא פשוט קמה והלכה
אנונימי
שואל השאלה:
אני ממש מבואס פה, אני יושב בחדר ולא יודע מה לעשות עם עצמי, אני לא מפסיק לבכות היא האהבה של החיים שלי
אני ממש מבואס פה, אני יושב בחדר ולא יודע מה לעשות עם עצמי, אני לא מפסיק לבכות היא האהבה של החיים שלי
אנונימי
היא רצינית? אי אפשר ללכת למסעדה..
או שמשום מה היא לא מודעת לעניין הזה או שלא הפסדת הרבה
או שמשום מה היא לא מודעת לעניין הזה או שלא הפסדת הרבה
היא מגזימה אי אפשר לצאת למסעדות בגלל המצב
אם היא מתנהגת ככה אז היא לא לרמה שלך אחי
אה ועוד משהו בכללי מסעדות לא פתוחות מה היא מצפה
רוצה שאני ידבר איתה וניראה מה אפשר לעשות ? לפעמים בנות יכולות להבין בנות וככה זה יכול להסתדר
חבל שזה יגמר ככה
או שתשלח צישהי שאתה מכיר או אחות שלך שתדבר איתה
חבל שזה יגמר ככה
או שתשלח צישהי שאתה מכיר או אחות שלך שתדבר איתה
אנונימית
מי שאוהבת אותך תאהב אותך בלי מתנות ובלי אביזרים היא רק רצתה את הכסף שלך היא לא אהבה אותך באמת אם היא עזבה אותך בגלל ארוחה
איכ מזה הבחורה הזאת למה יש בנות כאלו
איכ מזה הבחורה הזאת למה יש בנות כאלו
סתם מפונקת מה אתה שם עלייה . מגיע לך מישהי יותר טובה ממנה.
שלא תבוא אלייך על 4 אחר כך
שלא תבוא אלייך על 4 אחר כך
אנונימית
שואל השאלה:
הוצאתי את כל המשכורת שהייתה לי על המתנות האלה והיא לקחה אותם והלכה
הוצאתי את כל המשכורת שהייתה לי על המתנות האלה והיא לקחה אותם והלכה
אנונימי
זה צעד דוחה מצידה. אל תתבאס, כלמהדבר הזה רק מראה מי היא באמת.
עשתה לך טובה, מגיע לך יותר טוב מזה...
אז כנראה שהיא חיפשה רק כסף והיא רואה בזוגיות רק קניית דברים בשבילה. בקיצור גולדיגרית
אנונימית
שואל השאלה:
כן אמרתי לה שזה בגלל הקורונה אבל היא המשיכה לצעוק עליי שאני קמצן
כן אמרתי לה שזה בגלל הקורונה אבל היא המשיכה לצעוק עליי שאני קמצן
אנונימי
כנראה שהיא לא באמת מי שהיא שיחקה את עצמה. כנראה רק ניצלה אותך.
שואל השאלה:
אז מה אני עושה עכשיו?
אז מה אני עושה עכשיו?
אנונימי
איזה חצופה אי אפשר ללכת למסעדה מה היא זורקת אותך בגלל זה
שואל השאלה:
אני לא חושב שאני אצליח לאהוב מישהי כמו שאני אוהב אותה
אני לא חושב שאני אצליח לאהוב מישהי כמו שאני אוהב אותה
אנונימי
היא ממש מגזימה.... מגיע לך מישהי טובה יותר ממנה❤
היא באמת לא שווה אותך
ורק רוצה להגיד שחשוב שתהיה במחשבה של "הכל לטובה" כי זה כאמת נכון... כנראה אתה באמת תמצא מישהי טובה יותר
היא באמת לא שווה אותך
ורק רוצה להגיד שחשוב שתהיה במחשבה של "הכל לטובה" כי זה כאמת נכון... כנראה אתה באמת תמצא מישהי טובה יותר
חחח ספאם חחח
תגיד לה בגלל הקורונה
תגיד לה בגלל הקורונה
ממש לא.
אתה צריך להבין שהיא זאת שמפסידה אותך.
אתה צריך להבין שהיא זאת שמפסידה אותך.
שואל השאלה:
למה אתם חושבים שזה ספאם?
למה אתם חושבים שזה ספאם?
אנונימי
מצטערת שזה קרה לך:(
אבל היא לא שווה את זה וכנראה שהיא פשוט חיפשה תירוץ כי זה לא הגיוני שהיא תיפרד ממך בגלל ארוחה.
אבל היא לא שווה את זה וכנראה שהיא פשוט חיפשה תירוץ כי זה לא הגיוני שהיא תיפרד ממך בגלל ארוחה.
אוקיי א. אתה לא צריך לבכות בגלל שום בחורה!
ב. אם היא התנהגה אלייך ככה היא לא שווה להיות בחיים שלך, אתם בסך הכול חודשיים מרבית הבחורים לא זוכרים חודשיים, כי וואלה לא כזה ביג דיל. ואתה הלכת וקנית לה מלא מתנות ופינקת בטירוף, ולא יכולת לקחת אותה למסעדה כי יש קורונה, ליטרלי קורונה ולא זה לא סתם וירוס זה אשכרה מגפה ואסון עולמי, ואם היא לא מבינה את זה אז אני מצטערת אבל היא ילדותית והיא לא שווה בחור כמוך, אז עכשיו אתה לא צריך לבכות אתה צריך להיות שמח שבחורה כמוהה עפה לך מהחיים, וכן זה כואב ואני בטוחה שיכאב לך עוד אבל תרשה לי לתקן אותך, היא לא האהבה של החיים שלך כי יש לך עוד דרך ארוכה לפנייך, אז אל תדאג אם היא הלכה כנראה שזה היה צריך להיות ככה, ואני בטוחה שאתה תכיר בחורה ששוה אותך, ותיהיה הכי מאושר איתה.
אם תרצה לפרוק ולדבר, אתה הכי מוזמן בעולם:)
ב. אם היא התנהגה אלייך ככה היא לא שווה להיות בחיים שלך, אתם בסך הכול חודשיים מרבית הבחורים לא זוכרים חודשיים, כי וואלה לא כזה ביג דיל. ואתה הלכת וקנית לה מלא מתנות ופינקת בטירוף, ולא יכולת לקחת אותה למסעדה כי יש קורונה, ליטרלי קורונה ולא זה לא סתם וירוס זה אשכרה מגפה ואסון עולמי, ואם היא לא מבינה את זה אז אני מצטערת אבל היא ילדותית והיא לא שווה בחור כמוך, אז עכשיו אתה לא צריך לבכות אתה צריך להיות שמח שבחורה כמוהה עפה לך מהחיים, וכן זה כואב ואני בטוחה שיכאב לך עוד אבל תרשה לי לתקן אותך, היא לא האהבה של החיים שלך כי יש לך עוד דרך ארוכה לפנייך, אז אל תדאג אם היא הלכה כנראה שזה היה צריך להיות ככה, ואני בטוחה שאתה תכיר בחורה ששוה אותך, ותיהיה הכי מאושר איתה.
אם תרצה לפרוק ולדבר, אתה הכי מוזמן בעולם:)
אני אף פעם לא יודע אם שאלות כאלה הן ספאם או לא.
לשאלה: לא הגזימה בכלל חוצפן קח אותה למסעדה
לשאלה: לא הגזימה בכלל חוצפן קח אותה למסעדה
היא נשמעת ממש ילדותית. אולי טוב שעזבה אותך, היא לא שווה את זה
אנונימי
בוא רואים שהיא לא התבגרה..
בגלל דבר כזה לסיים קשר של חודשיים? לא הגיוני. רצית לשמור על הבריאות שלה ושלך וגם אין שום מסעדה פתוחה כרגע.. היא לא שווה אותך.. נשמע שהיא סתם נצלנית
בגלל דבר כזה לסיים קשר של חודשיים? לא הגיוני. רצית לשמור על הבריאות שלה ושלך וגם אין שום מסעדה פתוחה כרגע.. היא לא שווה אותך.. נשמע שהיא סתם נצלנית
תקשיב אחי אם החא קראה לך קמצן ואמרה שהיא לא רוצה לראות אותה בגלל שבוטלה מסעדה בגלל הקורונה היא םאקינג נצלנית מסריחה אל תרדוף אחריה אתה בטח בחודשיים האלה גם שילמתה על כל מה שהיא רצתה לא?
אם היא מתנהגת ככה רק בגלל שלא לקחת אותה למסעדה כשחגגתם חודשיים
פאקינג חודשיים
אז צר לי לבאס אותך אבל היא קצת כלבה
אתה חמוד ממש והיא לא שווה אותך וכל בחורה אחרת הייתה מתה לכזה דבר
למרות שאתה מבואס ואתה אוהב אותה, עדיף לך לעזוב אותה.
היא תעשה לך רק רע, אז אל תמשוך את זה
פאקינג חודשיים
אז צר לי לבאס אותך אבל היא קצת כלבה
אתה חמוד ממש והיא לא שווה אותך וכל בחורה אחרת הייתה מתה לכזה דבר
למרות שאתה מבואס ואתה אוהב אותה, עדיף לך לעזוב אותה.
היא תעשה לך רק רע, אז אל תמשוך את זה
זה באמת מוגזם
לא מוצדק אבל עם חברה כזו עדיף להיות רווק
היא חתיחת*@^/
הוו..נשבר לי הלב עבורך
זה לא סיבה להיפרד בשיט... אם ממש חשוב לך תנסה עוד פעם לדבר איתה אבל לא נראה שהיא שווה אתזה במיוחד
תנסה שוב להבהיר לה את הסיבה אם לא הבהרת מספיק
זה לא סיבה להיפרד בשיט... אם ממש חשוב לך תנסה עוד פעם לדבר איתה אבל לא נראה שהיא שווה אתזה במיוחד
תנסה שוב להבהיר לה את הסיבה אם לא הבהרת מספיק
לגמרי לא מוצדק .
היא ממש לא לרמה שלך אם היא זרקה אותך על זה. מגיע לך הרבה יותר טוב ממנה.
זה נשמע שהיא איתך רק בשביל מה שאתה מעניק לה
לא שווה אותך ועם ככה היא מדברת אז נראלי שיש לה בעיה קטנה במוח
אם היא ככה מתנהגת אחרי שקנית לה את כל המתנות עדיף שתמצא מישהי שבאמת תעריך אותך
למה יש לי הרגשה שזה חתיכת ספאם?
למה שמישהי תעזוב את חבר שלה בגלל מסעדה כשידוע שהכל סגור בגלל קורונה..
מציעה לך שתמצא חיים ומהר
למה שמישהי תעזוב את חבר שלה בגלל מסעדה כשידוע שהכל סגור בגלל קורונה..
מציעה לך שתמצא חיים ומהר
איזה תינוקת מצטער שאני אומר אבל היא לא בשבילך
אני חושב שהיא חיפשה סיבה להיפרד ממך תקשיב לי טוב לא נפרדים סתם משטות ובטח שלא מדבר כזה ...
אני חושב שהיא חיפשה סיבה להיפרד ממך תקשיב לי טוב לא נפרדים סתם משטות ובטח שלא מדבר כזה ...
היא יצאה ממש מגעילה לא מתנהגים ככה ואתה נשמע ממש מקסים היא לא שווה את זה אל תהיה עצוב!
אנונימית
איזה חברה אגואיסטית אימאלה
עשית את הדבר הכי רומנטי ומתחשב שיש
עשית את הדבר הכי רומנטי ומתחשב שיש
כלום, להמשיך הלאה, היא לא שווה את זה אחי
יש לך מזל שהיא נפרדה ממך...
אחת המגעילות, הפסידה מישהו עם לב זהב.
היא מודעת לכך שהמסעדות סגורות
אנונימי
אני הייתי מתקשרת להגיד לה שתחזיר את המתנות, כפויית טובה.
כולה מסעדה איזה מוגזמת
היא מגעילה והיא לא שווה אותך
וואו היא נצלנית
איזה חוצפנית
באמת מעניין אותי מאיזה מקום היא עשתה את זה לא מצליחה להבין אותה
באמת מעניין אותי מאיזה מקום היא עשתה את זה לא מצליחה להבין אותה
אנונימית
אם היא באמת הייתה אוהבת אותך אחי היא הייתה מבינה מצטער לשמוע אם אתה צריך משהו אני פה.
ורק שתדע שגם לי קרה משהו דומה אז אני ממש מבין זה ממש מבאס וזה לא קל וכמו שאני עברתי את זה אני מאמין שגם אתה תעבור באמת כל דבר אני פה
ורק שתדע שגם לי קרה משהו דומה אז אני ממש מבין זה ממש מבאס וזה לא קל וכמו שאני עברתי את זה אני מאמין שגם אתה תעבור באמת כל דבר אני פה
זה ספאם.
כולם יודעים שהכל סגור די לחרטט
כולם יודעים שהכל סגור די לחרטט
אנונימית
אם זה אמיתי. אנשים כאלה עדיין לא פגשתי בחיים שלי
מוגזםם מדי. עזוב היא לא באמת מבינה את המשמעות של הקורנה
אמאלה איזה מציקה תגיד לה מותק המסעדה סגורה יש קורונה בעולם את מוזמנת ללכת לבדוק
גם מה היא זורקת אותך כי לא לקחת אותה למסעדה טוב שלא
גם מה היא זורקת אותך כי לא לקחת אותה למסעדה טוב שלא
וואו כזה עוד לא שמעתי היא לא שווה אותך מגיעה לך מישהי הרבה יותר טובה... תתעודד אתה תמצא עוד מישהי❤
אנונימית
לפחות הבנת מי היא וטוב שלא הייתם הרבה זמן ביחד ככה הייתה עוד יותר נפגע תשחרר כן זה קשה אבל מגיע לך מישהי שתבין אותך
אנונימית
סורי אבל ניצלת, אהבה לא מודדים בכסף ובמתנות ואם היא לא מספיק בוגרת להבין את זה או את הקטע שיש מגיפה כלל עולמית והעולם לא סובב סביבה היא פשוט לא שווה את זה
אנונימית
מה נסגר איתה .-.
היא לא שווה אותך
היא לא שווה אותך
אף מסעדה לא פתוחה עכשיו מה לעזאזל היא רוצה שתעשה עם זה??
פשוט גועל נפש אחי היא לא שווה אותך שלא תחשוב על לחזור אליה זה ממש לא מוצדק ומגעיל מגיע לך הרבה יותר טוב אחיקר❤❤
אתה לא קמצן, אתה מבין את המצב.
אבל ניסיתה לעשות למענה משהו אחר?
ניסיתה להסביר לה את המצב?
כאשר יש קורונה גם אם היא לא מבינה את זה המתנה הכי טובה שאתה יכול לתת לה זה את הבריאות שלה את החיים שלה וגם אם היא לא מבינה את זה עכשיו אתה בעצם דיי מציל אותה מאפשרות לחלות.
לעיתים לעשות את המעשה הנכון לוקח מחיר גבוה .
אבל ניסיתה לעשות משהו אחר? לעיתים לא מעשה גדול הוא מה רוצים אלא הרצון או הניסיון או הפגנת האכפתיות היא לא כועסת על זה שאתה קמצן אלא היא כועסת על כך שאולי אתה לא חושב עליה . אתה צריך לנסות להפגין את הרגשות שלך, להראות אותם.
יכול להיות שהקמצן שהיא קראה לך זה רצון לצומת לב.
תראה לה את האדם שהיא התאהבה בו ואם היא באמת אוהבת אותך היא תחזור אליך.
אבל ניסיתה לעשות למענה משהו אחר?
ניסיתה להסביר לה את המצב?
כאשר יש קורונה גם אם היא לא מבינה את זה המתנה הכי טובה שאתה יכול לתת לה זה את הבריאות שלה את החיים שלה וגם אם היא לא מבינה את זה עכשיו אתה בעצם דיי מציל אותה מאפשרות לחלות.
לעיתים לעשות את המעשה הנכון לוקח מחיר גבוה .
אבל ניסיתה לעשות משהו אחר? לעיתים לא מעשה גדול הוא מה רוצים אלא הרצון או הניסיון או הפגנת האכפתיות היא לא כועסת על זה שאתה קמצן אלא היא כועסת על כך שאולי אתה לא חושב עליה . אתה צריך לנסות להפגין את הרגשות שלך, להראות אותם.
יכול להיות שהקמצן שהיא קראה לך זה רצון לצומת לב.
תראה לה את האדם שהיא התאהבה בו ואם היא באמת אוהבת אותך היא תחזור אליך.
לדעתי זה לא מוצדק...אולי תנסה להסביר לה שוב פעם שזה בגלל הקורונה אולי היא תבין.... ואם לא זה אומר שהיא לא באמת אהבה אותך וגם לדעתי זה ממש מטופש להיפרד בגלל דבר כזה היא הייתה צריכה להבין שזה מאוד מסוכן לצאת למקום כלשהו בגלל הקורונה....בכל מקרה אני מקווה שאם לא תהיו שוב ביחד אתה תמצא מישהי שאתה אוהב והיא אוהבת אותך באמת.
מגיע לך הרבה יותר טוב ממנה .
אנונימית
אני מבינה שאתה אומר שאתה לא תצליח לאהוב מישהי ברמה שלה אני נמצאת במצב דומה, אבל אין מה לעשות כולם אומרים לי שאני לא שווה אותו אבל עובדה שהוא גורם לי לבכות . אם כמה שזה כואב צריך להמשיך הלאה ואם כמה שזה מעצבן עד שלא תתחיל מערכת יחסים חדשה אתה לא תשכח אותה אני לא אומרת תלך ותחפש שזה יגיע זה יגיע תמשיך רגיל , ואם היא לא יוצאת לך מהראש לגיטמי לגמרי אבל אתה צריך להפנים שאם כמה שזה כואב היא תהיה בראש שלך כל היום עד שמישהי אחרת תבוא שהאהבה שלך אלייה לא תתפתה לחזור אלייה כי באמת לא מגיע לך .
אנונימית
האמת שלישות ארוחה בעצמך הרבה יותר מושקע
אנונימית
היא רצינית?!
אם כן אז היא פשוט לא שווה את זה.
אם כן אז היא פשוט לא שווה את זה.
אנונימית
היא רוצה אותך בשביל צומי
תשחרר ממנה
היא לא שווה את זה אם היא זרקה אותך בגלל זה ויש מצב שהיא גם רק ניצלה אותך
היא לא שווה את זה אם היא זרקה אותך בגלל זה ויש מצב שהיא גם רק ניצלה אותך
אין דבר כזה מוצדק, אין צורך לחפש צדק במערכות יחסים.
זה שאני ואתה ועוד הרבה אנשים חושבים שזה טיפשי, זו זכותה. אז אל תייסר את עצמך עם מחשבות על הצדקה.
אנשים שעוזבים בגלל דברים גרועים אפילו יותר אין סיבה לחפש בהם צדק.
תמשיך בחייך ומה שהיא אומרת זה רק מילים, אתה מחליט לאן לקחת אותן.
זה שאני ואתה ועוד הרבה אנשים חושבים שזה טיפשי, זו זכותה. אז אל תייסר את עצמך עם מחשבות על הצדקה.
אנשים שעוזבים בגלל דברים גרועים אפילו יותר אין סיבה לחפש בהם צדק.
תמשיך בחייך ומה שהיא אומרת זה רק מילים, אתה מחליט לאן לקחת אותן.
יכול להיות שהיא רצתה לסיים את הקשר עוד קודם ועכשיו היא מצאה תירוץ מושלם?
אנונימי
מה היא סתומה?
חחח זה מזכיר לי את האקסית שלי
נשים זה עם לא נורמלי
נשים זה עם לא נורמלי
כנראה חיפשה סיבה להיפרד היא לא שווה אותך
לא מוצדק בכלל תסביר לה שיש קורונה ואתה רצית ללכת איתה למסעדה ואתה אוהב אותה כשיגמר ההסגר תלכו למסעדה
תזמין לה שוואמרה דרך הטלפון תבואו לקחת ותאכלו אצלה או אצלך בבית.
זה יכול להיות מצחיק ונחמד מאוד
וממתי חוגגים חודשיים חחח מקסימום שנה סבבה אבל מי חוגג חודשיים?
בכל מקרה היא הגזימה ברמות.
החברה שהייתה לי לפני 4 שנים (היחידה בנתיים) גם ביום רגיל שלקחתי אותה לשווארמה ב30 שקל לא התלוננה. חחח
זה יכול להיות מצחיק ונחמד מאוד
וממתי חוגגים חודשיים חחח מקסימום שנה סבבה אבל מי חוגג חודשיים?
בכל מקרה היא הגזימה ברמות.
החברה שהייתה לי לפני 4 שנים (היחידה בנתיים) גם ביום רגיל שלקחתי אותה לשווארמה ב30 שקל לא התלוננה. חחח
אני הייתי זורק אותה בטיל כי אהבה זו אהבה ואם בכללי כסף מפריע לה אז כנראה שהיא לא באמת אוהבת..
לחגוג את זה שהיא זרקה אותך. אתה אשכרה דאגת לשלומכם ובריאותכם והכפוית טובה הזאת זרקה אותך בטענה שאתה קמצן. היא הבן אדם הכי שטחי ששמעתי עליו בסטיפס.
היא לא שווה את זה, אמרת שהיא לקחה את המתנות והלכה יש סיכוי שהיא ניצלה אותך מצטערת
אנונימית
אני חייבת עזרה בשאלה האחרונה שלי.
תוכלו להיכנס ולעזור לי?
תוכלו להיכנס ולעזור לי?
לא מוצדק על תנסה אפילו
אוי ואבוי כמה שהיא שטחית
אני יודעת שזה לא נעים לשמוע אבל כנראה שהיא רצתה לגמור את זה וככה הייתה הדרך שלה להאשים אותך אז לגמרי אל תתייחס היא לא שווה את זה :(
היא וויתרה על המתנה הכי גדולה, שזה אתה! היא לא שווה אותך, האהבה עיוורה אותך... סתם רצתה מישהו שיתן לה כל מה שהיא רוצה. מקווה שתמצא מישהי טובה יותר בעתיד ותשמור על עצמך!
קוראת לך קמצן כי כל המסעדות סגורות ואז הולכת עם המתנות? מה זו החוצפה הזאת? ועל דבר כזה שטחי נפרדים?
אני מבין שאתה אוהב אותה אבל היא נשמעת ממש שטחית, אני מקווה שתמצא מישהו שתעריך אותך כמו שאתה ולא תזרוק אותך על שטויות.
אני מבין שאתה אוהב אותה אבל היא נשמעת ממש שטחית, אני מקווה שתמצא מישהו שתעריך אותך כמו שאתה ולא תזרוק אותך על שטויות.
אנונימי
הייתי משתעלת לה בפרצוף
טוב היא חתיכת סתומה שהיא מוותרת עלייך זה א.
ב. היא פשוט לא מעריכה בשיט ובעיניי היא ילדה וגם איפשהו נעלמה לה קצת ההבנה כי בוא אף מסעדה לא פתוחה בכלל, מה היא רוצה בדיוק?
תאמין לי עם התנהגות כזאת היא עשתה לך טובה.
מגיעה לך מישהי טובה יותר.
ב. היא פשוט לא מעריכה בשיט ובעיניי היא ילדה וגם איפשהו נעלמה לה קצת ההבנה כי בוא אף מסעדה לא פתוחה בכלל, מה היא רוצה בדיוק?
תאמין לי עם התנהגות כזאת היא עשתה לך טובה.
מגיעה לך מישהי טובה יותר.
היא סתומה קצת..עזוב אותה לא ממש לא שווה אותך
באותו הנושא: