11 תשובות
כן
בדירה שלי הכל לבן ומושלם כמן שאני אוהבת
אצל אבא חדר חמוד אני מסדרת ומנקה כשאני פה וממש נחמד הכל מעץ
נראה כמו חדר של סבא שהילדים והנכדים שלו עזבו אותו והוא גר במחסן מתפרק
אנונימית
לא, רק אם יהיו על הקירות פוסטרים
לא
hell no
החדר שלי קטן ברמות אחרות וכל הרצפה והשולחן מלאים בערמות של דברים. הארון שלי כולו מבולגן וחצי מהדברים שם לא שייכים לי בכלל.
כן, אני מרוצה.
לא,הוא דכאוני והוא רק מכניס אותי ליותר דיכאון