3 תשובות
כי את אנושית. תמשיכי לנסות עד שתצליחי, את תתגברי עם הזמן...
רוצה לדבר בפרטי?עברתי גם משהוא כזה,ולא באלי לפתוח את זה כאן...?
להתחיל לאהוב את עצמך (:

ברצינות.