10 תשובות
לא.
אנונימי
בכללי לראות מישהו בןכה זה עצוב
לא יודע עם זה עצוב אבל יודע שזה הפרעת אכילה ודיכאון שצריכים טיפול או דיבור על זה עם ההורים
שואל השאלה:
לא ... הכוונה שהוא בוכה בלי קשר לאוכל אבל ממשיך לאכול כרגיל
אה אז זה הגיוני ומותר לבכות כי מותר להביע רגשות ולא כל דבר קשור לאוכל
אמאלה כןן
אני בדיוק היום דיברתי על זה
לפחות מאיך שאני רואה את זה זה נראה כאילו הוא חסר שליטה על היצרים שלו והגוף שלו חזק מהרגשות שלו
לגמרי כן!! שמחה שמישהו מבין אותי זה בול מה שאני חושבת
פאק. כן.