6 תשובות
ככה זה
שואל השאלה:
כי לא יודעת למה זה מפריע לי
כי לא יודעת למה זה מפריע לי
שואל השאלה:
נו אז מה אני עושה
נו אז מה אני עושה
ממשיכה הלאה
אם תעשי משהו כנרטה שתריבי אחר כך עם אחד מהם
כדאי לך פשוט להתרגל לזה
כדאי לך פשוט להתרגל לזה
לי זה קרה מלא פעמים תנסי לריב עם החבר הפחות טוב שלך מביניהם ואז זה לבד יסכסך ביניהם.
באותו הנושא: