10 תשובות
למה שזה ישנה
אנונימי
יא גם אני פולניה תני כיף
אנונימית
חח, לא אני פולני , הבעיה עם פולנים שהם קצת נוטרי טינה לפעמים (לא כולם) אבל אני בעצמי פולני אז...
אנונימי
שואל השאלה:
אני פולניה והדבר היחידי הפולני שאני עושה זה לשבת בחושך.
אנונימית
מה למה שתשבי בחושך
בסדר אחותי הכל טוב ככל הנראה גם רוב הבנות זוג שאני אהיה איתן יהיה פולניות
אנונימי
שואל השאלה:
חח זאת אמירה שאומרים על פולנים וכי אין לי כוח להדליק את האור
אנונימית
אה חחח בחיים לא שמעתי שאומרים את זה
זה לא ישנה להם, מי שבוחר בת זוג לפי אם היא רוסיה הוא סתם אידיוט, לא שמעתי על גברים שפוסלים מישהי בגלל שהיא לא רוסיה
פולניות נכנסו לצ'אט ;)
באותו הנושא: